Subject: RE: Päring Tudengipäevade üritustele: korraldaja poolt autoriseeritud droonilennuala
From: "Diana Krotova" <[email-masked]>
To: "'Joonas Masing'" <[email-masked]>
Date: Fri, 25 Apr 2025 22:49:57 +0300

Tere,

Palun vabandust hilinenud vastuse eest.

Tartu kohal on juba kehtestatud piiranguala EER2533. See kehtib 25.4.2025
07:00 – 27.4.2025 19:00.

Kontakt, kellega peaksite ühendust võtma, on toodud NOTAMi tekstis, ehk
tel.  +372 5123 127.

Kui Teil on jätkuvalt soov, siis on võimalik kehtestada piiranguala
„Volber: 30. aprill 22:00-00:00, Kaarsild“.

Lugupidamisega

Diana Krotova
Lennundusteenistus

Lennuliiklusteeninduse ja lennuväljade osakonna SAR vaneminspektor

+372 58 07 06 01

Transpordiamet
Lõõtsa 5, Tallinn 11415

From: Joonas Masing < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Friday, April 25, 2025 1:51 PM
To:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Cc:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Subject: Fwd: Päring Tudengipäevade üritustele: korraldaja poolt
autoriseeritud droonilennuala

Tere.

Kirjutan taas Tartu Tudengipäevade korraldustiimist, oleme korraldamas
üritusi, mille käigus sooviksime taodelda droonide lennukeeluala.

Üritused:

-Öölaulupidu: 25. aprill kell 20-00, Tartu Laululava

-Red Bull Arc Arcade: 26. aprill kell 10-18.30, Kaarsild (sama mis
varasemas meilis)

-Volber: 30. aprill 22-00, Kaarsild (sama mis varasemas meilis)

Palun andke teada, mis võimaluse on nende üritustega seoses ja kui juba
keegi on taodelnud, kellega peaksime ühendust võtma, et enda droone
lennutada.

Parimate soovidega
Joonas Masing

---------- Forwarded message ---------
From: Joonas Masing <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Date: Tue, 9 Apr 2024 at 11:32
Subject: Päring Tudengipäevade üritustele: korraldaja poolt autoriseeritud
droonilennuala
To: <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

Tere.

Kirjutan Tartu Tudengipäevade korraldustiimist. Korraldame kevadisi
tudengipäevi ja sooviks taodelda kolme ürituse jaoks lennukeeluala, et
ainult korraldaja saaks droone lennutada.
Arc Arcade ja Volber ala on sarnane (vt manuseid). Öölaulupeo ala leiab
lingilt
https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1vbJjaXYqg8d6g_u2_eg0mspNW7KiU-k
<https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1vbJjaXYqg8d6g_u2_eg0mspNW7KiU-k&u
sp=sharing> &usp=sharing

Üritused:

-Öölaulupidu 26. aprill kell 20-00
-Red Bull Arc Arcade: 28. aprill 2024 kell 12-17
-Volber: 30. aprill kell 22-00

Kas saaksite palun saata taotluse kui pean täitma.

Parimate soovidega
Tartu Tudengipäevade meediajuht
+372 5681 8250

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.